Saatchi & Saatchi. Beldent łamie stereotypy związane z gumą do żucia

Jakiś czasu temu trafiłam na ciekawy eksperyment zrealizowany przez argentyński oddział agencji Saatchi & Saatchi. Producent gum do żucia Beldent postanowił udowodnić, że żucie gumy wcale nie musi być źle odbierane. Do udziału w eksperymencie zaproszono bliźniaków oraz przypadkowe osoby, które przyszły podziwiać wystawę sztuki w muzeum w Buenos Aires.  Łącznie w eksperymencie wzięło udział […]

Continue Reading

Zachowania internautów w Social Media?

80 proc. internautów poleca zabawne materiały Według thinkkong.pl ponad 80 procent internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne. Według serwisu 81 procent polskich internautów deklaruje, że przynajmniej raz na dwa tygodnie poleca innym treści, które uzna za śmieszne. Według agencji social mediowej internauci niechętnie dzielą się materiałami szokującymi lub wulgarnymi (czterokrotnie mniej niż […]

Continue Reading

Po co firmie fanpage?

Obecnie w Polsce panuje moda na Social Media. Według tego trendu posiadanie profilu firmowego to niemalże obowiązek. Wiele osób twierdzi, że obecność w sferze Social Media, daje nie tylko możliwość więzi z klientami, użytkownikami, ale pozwala także na zwiększanie sprzedaży. Czy jest tak naprawdę? Tweet

Continue Reading