Najbardziej irytujące reklamy: Ketchup Kotlin. Ratujmy Parówkę


Ketchup Kotlin ratuje parówkę

Ketchup Kotlin ratuje parówki, frytki i zapiekanki…

To jest tak głupie i irytujące, że aż fajne?

AAA po prostu nie wiem! Kiedy pierwszy raz usłyszałam tę reklamę, to myślałam, że to kolejna nieudana kampania społeczna. Po chwili mnie zamurowało. Maltretowaną parówkę uratuje Ketchup Kotlin. Wmurowało mnie… i przez chwilę znalazłam się w damskim odpowiedniku pudełka nicości.

Spot reklamowy „Ketchup Kotlin ratuje parówkę” dostępny jest na YouTube. Ma 16 sekund. Według mnie ta długość całkowicie wystarczy. Jeśli chodzi o realizację spotu, jest wykonany na wysokim poziomie. Moment rozdzierania parówki ze skóry jest straszny. Jeżelibyśmy nie skupiali się na przekazie słownym oraz na obrazie, to faktycznie kampania do złudzenia przypomina typowe kampanie społeczne: zbliżenia, ascetyzm i poważny głos lektora podkreślony odpowiednim podkładem muzycznym. Po tym bardzo poważnym „wstępie” następuje szybki i w komicznym stylu rozwiązanie akcji… Ketchup Kotlin ratuje parówkę…

Jestem ciekawa jakie będą efekty tej kampanii.

Kilka faktów o kampanii

Internetowo-telewizyjna kampania ketchupów Kotlin marki Agros – NOVA rozpoczęła się 17 sierpnia.

Cała kampania to parodia typowej kampanii społecznej.

Spoty reklamowe ukazują się w największych polskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych.

Kampania w Internecie

Według ogólnodostępnej informacji głównym kanałem komunikacji w Internecie będzie strona internetowa: ketchupy.pl oraz fanpage (Kilka razy wchodziłam i wychodziłam z niej, gdyż na pierwszy rzut oka nie widzę nawiązania do kampanii… gdzie są te maltretowane parówki?)

Na stronie jest interaktywna gra. Ketchup będzie ratował frytkę, parówkę i zapiekankę przed niezjedzeniem.

I pomyśleć, że to ponoć ja mam kosmiczne pomysły 😛

 

Kampania widoczna jest w serwisach/portalach o tematyce kulinarnej, a także wykorzystano powierzchnię reklamową udostępnioną przez Demotywatory, Interię oraz Gadu-Gadu

Za kampanię współodpowiedzialni są agencja Brasil, dom produkcyjny Lemon&Chilli oraz dom mediowy Mediacom.

 Spot reklamowy. Ratujmy Parówkę:


 

Czy może się do mnie odezwać ktoś z twórców tej kampanii? Czemu na fanpage’u i stronie tak mało jest motywu przewodniego?

Zobacz także