Najbardziej irytujące reklamy – Playboy Fragrances for Men. Press to Play

Niestety, nie znalazłam polskiej wersji językowej tych spotów reklamowych. Powiem szczerze, że po niemiecku czy francusku to brzmi nawet nawet. Jednak ta reklama może irytować. Na pewno nie jest tak dowcipna jak AXE. Choć zdaniem twórców jest to mix humoru i elegancji.

Playboy ruszył z kampanią reklamową nowej linii produktów: żelu pod prysznic, dezodorantu i wody toaletowej. Jaka reklama jest, to każdy widzi. Spoty reklamowe emitowane są w całej Europie. A niedługo pojawią się także w Kanadzie i USA.

Elegancki mężczyzna jest w windzie z atrakcyjną kobietą. Myśli sobie, co by się stało, gdyby wcisnął przycisk „STOP”. I tu następują różne warianty przewidziane przez twórców reklamy.

Pierwsza możliwość:

Kobieta stwierdza, że mężczyzna jest niesamowicie sexowny. Następnie pojawiają się jej siostry bliźniaczki.

Druga możliwość:

Kobieta okazuje się płatnym zabójcom i chce go zabić. Stylizacja atrakcyjnej towarzyszki w windzie nawiązuje do niedostępnej przedstawicielki płci pięknej.

Trzecia możliwość:

Mężczyzna trafia na Wenus. Planetę, na której mieszkają same kobiety w wieku od 21 do 23 lat. Są to uczennice, które nie chcą żadnych zobowiązań.

Czwarta możliwość:

Nic się nie wydarzy

Piąta możliwość

Kobieta wykicha dwa hot dogi, które da mężczyźnie

Szósta możliwość:

Przycisk „stop” otwiera mężczyźni drzwi do sekretnego pokoju Hugh Hefnera w 1967 roku.

 

W końcu w tej windzie wszystko się może zdarzyć. Ten facet pachnie zapachem PLAYBOY… każda na niego leci. Press to Play.. będziesz elegancki, sexowny i dziewczyny będą na Ciebie lecieć. W końcu to PlayBoy… to prawie jak Casanova. Facet z kasą i klasą, którego chce każda kobieta…

 

Targetem są młodzi ludzie w wieku od 16 do 25 lat. Twórcy chcieli, aby ich przekaz reklamowy odróżniał się od wielu materiałów filmowych skierowanych do nastolatków w Internecie. Czy im się to udało?

Spot przygotowała agencja DDB z Paryża.

Więcej o kampanii: http://www.adweek.com/news/advertising-branding/spot-flirting-disaster-14070

Zobacz także