Pascal kontra Okrasa. Kampania reklamowa Lidl

Od kilku tygodni na bilboardach w całej Polsce można było zobaczyć zapowiedź nowego show „Pascal kontra Okrasa„. Przynajmniej tak się wydawało. Ci co zwracają uwagę  na szczegóły zauważyli, że na emitowanej reklamie (zarówno w outdoorze, telewizji czy radiu) nie było żadnego logo stacji, która stoi za nowym show.

Jednak reklama nie dziwiła. Tym bardziej, że jest to nowa epoka w polskiej telewizji kulinarnych show – „masterchef” z Magdą Gessler i „Bake Off” z Martą Grycan.

Sprawa rozwiązała się 30 lipca. A ja padam na kolana przed Lidlem, a dokładnie ludźmi, którzy stworzyli tę kampanię. To właśnie oni stoją za tym bardzo ciekawym teaserem. Muszę przyznać, że zrobili kawał dobrej roboty. Ciekawy teaser, niepewność na Facebooku i piękne rozwiązanie w różnych kanałach komunikacji.

 

Jak można przeczytać na Wirtualnych Mediach Pascal Brodnicki i Karol Okrasa będą przygotowywali europejskie i polskie potrawy na bazie produktów z Lidla. Z samej reklamy dowiadujemy się, że kampania będzie polegała na promowaniu ciekawych dań za nieduże pieniądze. A przepisy tych wyśmienitych kucharzy można znaleźć na stronie http://kuchnialidla.pl/.

 

Na stronie internetowej znajdziemy filmy kulinarne z Okrasą i Pascalem, gdzie prezentują przepisy na proste potrawy. Muszę przyznać, że to się naprawdę bardzo fajnie ogląda. Filmy mają po około 10 minut.

 

Tylko dzisiaj zobaczyłam już na Polsacie dwie odsłony spotów.

 

A to premierowy spot Lidla: Co tydzień coś nowego.

Zobacz także