Youtube kanał, który zawsze ma przyszłość

Chyba już każdy, kto pisał o YouTube wspomniał, że jest to niezagospodarowane miejsce w sieci i każda firma powinna tam zbudować swoją społeczność. I zwykle na tym kończą się rozważania na temat.

Przepraszam, czasami jest jeszcze dodana informacja, że można tam wrzucać filmy z imprez firmowych, reklamy i prezentacje produktów, a także dodać inne filmy do ulubionych, bo YouTube jest dużą wyszukiwarką.

 

Świetnie! Bez takich informacji bym się nie obyła. Z pewnością każdy teraz wie jak zbudować społeczność na YouTube.

Kochani, wg mnie firmy sprzedające mało zabawne produkty będą miały problem ze zbudowaniem ogromnej społeczności na tym kanale (myślę tu przede wszystkim o nowych markach, produktach, które nie są jeszcze rozpoznawane w społeczności, a także nie dysponują imponującym budżetem). A nie każdy jest grupą nastolatków z odjazdowymi pomysłami – http://www.youtube.com/user/MacieCioszki.

 

Jednak, zgadzam się z tym, że tam jest siła i niezwykły potencjał. Wystarczy spojrzeć na wyniki wyszukiwania google. Niemalże zawsze jest wśród nich materiał z YT.

A pod każdym naszym materiałem, możemy śmiało dodawać link do naszego serwisu/strony/bloga :).

 

Artykuły o YouTube:

– http://mashable.com/2011/11/05/youtube-small-biz-tips/

– http://googleblog.blogspot.com/2012/04/youtube-marketing-ambassadors-play-big.html

– http://www.evive.pl/zarabianie-z-youtube-wywiad-justyna-bizdra-kamil-newczynski/

 

Nie każdego stać na zrealizowanie np. takiej akcji!

 

 

Zobacz także